Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2007 02:33 - Разкъсан спомен
Автор: gohh Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1818 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2007 03:14


Ръцете ти си в моя сън
и връщам се при теб щом притъмни навън
Котвата на тримаран,литнал по вълните
Фокус на света,затворен във очите
Лостът,който ме премества
Съд,който любовта ми вмества
Дневен ток по вените ми
Сладък сок по устните
Хлад по пладне-зной в нощта
Удоволствие-представа
вечната самозабрава
Глас си уж отвън,
а връщаш ме отново в сън
Звук си ти доволен
някъде в регистър детски
Трепет в слабините волен
преобръщащ дневните пиески
Стон задгърлен,ахкащ
и умиращ феникс пляскащ
Рибата-езикът ти-в морето
изстрелва ме плавно във небето...


На Ру,с безкрайна благодарност за всичко!!
май,2007



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
30.05.2007 14:00
Den, v rosata ozaren,
potrapva6t bliasak na me4ti
oholstvo, a 4oveka vse smiren
kato dete,kopnee6to,no bez salzi...
I glas,ot ni6toto roden
4udotvorno bile-klu4 ne pojelan,
Den,kato spomen satvoren
prikovava te v realnost - SAM...

Prodaljavai da sanuva6... :)
цитирай
2. gohh - сам ли?... ;)
30.05.2007 16:25
Все пак съм в колективния сън на човечеството...В океана от малките перли на съзнанието,блясъкът премрежва погледа :)
цитирай
3. анонимен - :)
31.05.2007 00:57
Aplodismenti! Pak uspe6no podredi dumi4kite :)
No vse pak saznanieto ni vinagi e bilo sapatstvano ot samotata na sobstvenoto AZ,a ravnovesieto mejdu san i realnost e bilo balansirano na raba na apokalipsisa, kadeto kolektiva e umrial, za da se rodi AZ - pak sam... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gohh
Категория: Изкуство
Прочетен: 102318
Постинги: 51
Коментари: 87
Гласове: 923
Архив